höhöh ops

SUPER kass upppdatering! så ledsen för det men ni har väl klarat er?!

Det är lördag och ja dagen har varit helt okej! Började med att heja på min bror när han tävlade för sitt lag i bänkpress. Han tävlade i viktklassen 93kg och tog 157kg utan tröja, han klarade alla sina lyft och hans syster var jätte nervös, vet inte va det var med mig, hah! Men kul var det för honom!!

Sen blev det stantos med bästaste felicia och step up 3D :) Efter det drog jag till falkhallen för att möta upp Ida och Tiffany för att kolla modevisningen 6 st tjejer i falkenberg fixat, riktigt duktiga var dem!!!

När jag såg hela saken fick jag en sån deja vu från höst showen.. åh ska fanimej höra med mina klass kompisar om inte vi ska sätta ihop modevisning med hår, hade varit så jävla NAIS!

nu ska jag pysa, hehe vilket roligt inlägg, godnatt.. ska se om jag orkar blogga imorgon med kanske?!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0