13jan

Bloggen, hej!

Det är torsdag och skolan gick otroligt segt idag, blä!

Kan iaf berätta att jag fick GÅ hem idag, hela jävla världen kännndes som om den skulle gå under och då syftar jag inte bara på att jag fick gå hem utan också att den verkligen såg ut som om den skulle göra det. Hela dagen har varit grå, man har verkligen inte sätt något alls. Efter att jag kom hem så var jag cp frösen men satt mig vid tvn och taggade till mitt fina vampire avsnitt som jag har suttit och väntat på sen kl 10 imorse, grejen är bara att när jag väl gosade ner mig vid 8 började det aldrig, kollade på hemsidan och där stod det såhär " VI HAR VALT ATT FLYTTA DET TILL FREDAGAR, STARTEN BÖRJAR DEN 18FEB" fuck NO!!!!
Nu är jag så jävla arg.. ska ta mig en dusch och sen ska jag se avsnittet på den amerikanska hemsidan utan text men jag skiter i det. Hatar denna svenska skiten, alltid uppehåll. jävla pussssssiiiieeeessssss

AJA nu har min dag verkligen förstörts, ha det så himla bra!
4 dagar kvar och sen är du hemma igen älskling, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0