12 januari 2011

Hej bloggen!

Hann aldrig med något blogg inlägg igår, dock kan jag inte skylla på att jag hade massvis att göra men somnade faktiskt när jag kollade film och vaknade strax efter halv 7, efter det hade jag ingen ork att skriva ett gulligt inläägg.

Dagen började faktiskt ganska bra med våran nystartade kurs, bild och form. Kurt våran lärare satt och pratade med oss om filisofi och sånt medans vi målade våran pärm. KUL, så varje onsdag ska vi ha bild och form från 8-10.25, ser framemot det ;). Efter det började vi på kultur och stilhistoria, yey, får se va det är för kurs, är så seg just nu bah så orkar inte se fram emot något speciell kurs än. Iaf så avslutade vi dagen med prov i utkammmmning, och faktiskt så blev det bättre än va jag trott så jag är HELT nöjd, känns bra faktiskt :)

Efter skolan hängde jag med Ebba, vi kollade filmen SALT och chilla.
-

I'm not after fame and fortune
I'm after you
When I've served my time I swear I will come back for you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0