10 april

Hej bloggen.

Igår fyllde min kompis Viktor 18 så det blev minifest hos honom, grabbarna, Felicia Anaëlle jag och Ebba. Väldigt trevligt faktiskt, de äger!

Runt 10 drog vi till Isabella och Amandas 18års fest i Vessigebro, trevligt där med! Var dock så himla trött så jag kunde nästan somnat närsom, heh! Vi skulle sen på efterfest hos Viktor men de tog bussen och ja vi åkte bil så vi var där före dom så vi struntade i det.

Nu sitter jag här, en solig söndag och vill bara ta på mig något fint och sätta mig på en uteservering men nejdå. Patricia måste sitta inne och skriva sitt Nationella Tal, HATAR DET!

Juste, idag ska jag och felicia mäta oss, imorgon är det 5veckor sedan vi åt godis och läsk.. hoppas på att man krympt lite iaf
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0